torsdag den 8. april 2010

Wedges & Eurowoman

Det har været en god dag i dag!

Var godt nok gennemkvæstet efter 55 min. på en spinningscykel... Men da jeg endelig fik slæbt min trætte krop hjemad, lå der en lille seddel fra Postdanmark... Mine Shoeshibar wedges var ankommet!

Nu er mit posthus heldigvis beliggende i Superbest, så jeg styrtede ud af døren igen, op på min cykel, og ræsede hen til Posthus/Superbest for at hente min pakke. There they were!

Da jeg stod og ventede på pakken snigede mit blik sig hen på det her:


OMG!!! Det har kæmpe NY tema! Og jeg skal til New York til september...

Tror i ikke at jeg lige fik bildt mig selv ind at simpelthen måtte eje dette blad! Så det smuttede altså med ned i min cykelkurv.

Så nu har jeg altså endelig fået mine wedges. Var lidt bekymret da jeg ingenting havde hørt fra starfashion.dk hvor jeg har købt dem. Men det viste sig heldigvis at det bare var Postdanmark der var forsinkede.

Så nu kan jeg godt holde weekend:)

By the way... Nogen der har nogle tips eller must see ting i New York???

1 kommentar:

  1. Må vi da så lige se nogle billeder af de nye wedges???!!!???

    SvarSlet