mandag den 12. april 2010

Ruuun!!!

Jeg har lige opdaget at jeg har virkelig travlt i denne uge!

I dag har jeg været til generalforsamling (hvor jeg på mystisk vis blev valgt/meldte mig selv) til bestyrelsen... Aner ikke hvad jeg skal og hvad det går ud på, men det må jeg jo lære:)

I morgen skal jeg løbe 4km stafet i Søndermarken med mine seje chicks fra arbejdet.

Onsdag og torsdag arbejder jeg sent.

Fredag skal jeg i Gladsaxe Ny Teater (tror jeg det hedder) og se All for Love. Det er en hyldestforestilling til Michael Jackson med masser af sang og dans. Glæder mig:)

Lørdag er nok ugens højdepunkt: Dizzy Mizz Lizzy koncert!!! Glæder mig rigtig meget:)

Søndag er sat af til arbejdsdag i min andelsforening (må jo nok hellere møde op når jeg nu sidder i bestyrelsen).

Anyways... Det var faktisk bare for at sige at der nok bliver lidt stille her på bloggen, men jeg skal nok vende tilbage med updates om All For Love og Dizzy (Jaaaahhh!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar