onsdag den 7. april 2010

Hey!

Jeg har da ikke fået vist mine boots fra Shoeshibar frem endnu!

Jeg manglede en overgangsstøvle og faldt over denne i Magasin. De kostede 500 kr. så det er jo ikke alverden:) Plus jeg havde gavekort der dækkede omkostningerne!

Jeg synes de er cool, og det gode er at hvis man bliver træt af nittern kan disse tages af... Og vupti! Så har man bare en ganske plain sort støvle:)

Venter dog stadig på mine sorte wedges fra Shoshibar som jeg før har omtalt. Bestilte dem lige før påske hos Starfashion.dk, og der står de kan levere hverdagen efter bestilling. Beløbet er allerede trukket, men jeg har ikke set nogen sko endnu...

Should I worry???

2 kommentarer:

  1. Tror ikke, du skal være bange for dine sko endnu, der kan godt gå et stykke tid!

    Dine sorte er i hvert fald flotte! Jeg mangler også et par overgangssko, medmindre jeg går tilbage til den gode gamle converse :)

    http://www.fash-splash.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej Tine!

    De er heldigvis ankommet:) Så der var ikke noget at bekymre sig over.

    SvarSlet