torsdag den 1. april 2010

Hjælp! Min støvle har fået krokodillenæb!

Okay, i kan godt høre at jeg ikke er specielt motiveret til rengøring... Må indrømme at jeg heller ikke er kommet så langt. Har faktisk kun fået vasket den kæmpe bunke af tøj der lå og ventede, og fået vasket op.

Da jeg sku hen på vaskeriet (total øv at gå på vaskeri by the way!) fandt jeg pludselig ud af at sålen på min ene støvle er gået op. Så nu ser den sådan her ud:

Det ligner da et lille krokodillenæb:) Nå, men konklusionen må vist være, at selvom det ikke var mit skab jeg skulle rydde op i, så skal disse her støvler i hvert fald ud!

2 kommentarer:

  1. Årh det er det værste! Mine elskede genbrugs-støvler til 25 kr. fik også et kæmpe krokodillenæb, og efter lang tids genoplivning var jeg nødt til at indse at de ikke kunne redes. Håber du får fikset dine :)

    SvarSlet
  2. Øv! Mine støvler er røget i dag. Men de var også rimelig slidte i forvejen. Så det var vist, desværre, bare deres tur:)

    SvarSlet