lørdag den 24. april 2010

Cykelbandit!

I dag har stået på cykeljagt! Jeg mangler virkelig en cykel. Det er et musthave når man bor i city:)

Nå, men havde hørt at Cykelbanditten lige er åbnet på Amagerbrogade, så der ville jeg hen og lure.

Havde på forhånd tjekket denne cykel ud på deres hjemmeside:

Cyklen koster 1500 kr. (super billigt!), men så skal man så tillægge ekstra afhængig af hvilket ekstraudstyr man skal have på.

Anyways, så viste det sig at jeg kunne få cyklen med hjem med det samme, jeg skulle bare hæve penge andetsteds da deres dankort var i stykker. Så Tanja måtte på jagt efter cash omkring hele Amagerbrogade, da det viste sig at man åbenbart kun kan hæve 2000 kr. pr. dag i de dumme automater. Det skal siges at jeg skal ha en del ekstra på min cykel, derfor kom prisen op over de 2000.

Nå, men det lykkedes mig, og var utrolig spændt på at få min nye cykel med hjem, da det viser sig at dækket er blevet pumpet for meget så slangen er "eksploderet". De har ingen ny slange hjemme, så de kan ikke skifte den:(

Så jeg måtte gå tomhændet hjem, og kan først hente banditten på mandag... Øv altså!

Skal lige siges at Cykelbanditten på Amagerbrogade vist nok har 15% rabat. Ved ikke helt om det gælder for alle cykler, eller om det kun er udvalgte, men det er bestemt et besøg værd hvis man mangler en billig, fin cykel.

1 kommentar: