søndag den 6. juni 2010

Sushi & Piña Colada light



Tempt Cider & Piña Colada Light

Jeg var nok en af de få mennesker der ikke var til Distortion i går. Jeg var i stedet hjemme hos min søde veninde fra Mit Liv i Storbyen. Hun havde lavet hjemmelavet sushi til os. Det var virkelig skønt! Hold op hvor blev vi mætte begge to:)

Vi var virkelig i gør det selv mode med hjemmelavet sushi og hjemmelavede drinks.

Vi startede med Strawberry Daquiries, men blev mere eksperimenterende jo senere det blev. Min veninde havde ananas vi kunne bruge. Og så kom vi på den fremragende ide at vi da skulle lave Piña Colada. Vi havde bare ikke noget kokosmælk. Så vi brugte kokosmel. Det lyder nok meget mærkeligt, men resultatet smagte faktisk fint.

Vi blev engige om at det da måtte være en Piña Colada Light:)

7 kommentarer:

  1. Mums, det er da kræs. Jeg kan selv lave sushi også, det er en dejlig ting at kunne når man synes det smager fantastisk for sushi er s** dyrt!

    *N.xenia
    www.nxenia.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det er det nemlig. Dejligt jeg har en veninde der akn finde ud af det. Måske jeg selv sku komme i gang:)

    SvarSlet
  3. Åh, sushi!! Jeg bliver jo helt sulten nu :-)

    SvarSlet
  4. Kan du så komme igang! :oD

    *N.xenia

    SvarSlet
  5. Sushi er bare noget af det bedste. I sidste uge lavede jeg sushi 2 gange, kan nærmest leve af det.

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. Ville ønske jeg kunne leve af take away sushi, men det bliver nok lidt dyrt i længden:)

    SvarSlet