søndag den 20. juni 2010

Guilty Conscience!

Tilgiv mig, for jeg har syndet!

Efter lidt tid væk fra butikker, bevægede jeg mig ud i går. Det skulle bare være en hyggetur med min veninde, men da jeg trådte indenfor i Lyngby Storcenter var der jo massivt udsalg all over!

Damn it! Det kunne min svage sjæl ikke modstå:)

Den største synd blev disse killer wedges fra Bianco. Der var 30%, så fik dem for ca 400. Har kigget på dem da de kom i butikkerne, men synes ikke jeg havde råd da de kostede 600kr. Så jeg følte simpelthen jeg måtte slå til! Det var endda sidste par i min størrelse. Er det lige skæbne eller hvad:)





De har lidt tribal vibe over sig, og er super behagelige at gå i på trods af den høje hæl. Skal sidde på mig hele sommeren:)

Købte lidt udsalg i HM, men det får i imorgen. Skal have pakket (sports) taske til Sparta 5km løb i morgen.

Wish me luck! Min tid skal simpelthen ned under 30 min denne gang:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar