onsdag den 16. juni 2010

Back to the 80's?



Begge kjoler fra asos.com.

Fandt disse to kjoler på asos. Kan ikke helt bestemme mig for om de er fede, eller om de er lidt for slutty. Synes egentlig der er lidt Dallas/Dollars vibe (Ja! Jeg kan svagt huske disse serier!).

På den ene side kan jeg virkelig godt lide skuldrene. Der er lidt 80'er power suit lækre. På den anden side kan jeg ikke helt forene mig med vandfaldet foran. Synes det gør kjolerne lidt slutty?

Anyways... Døm selv:) Hvad synes i?

3 kommentarer:

  1. Hmm... Ved det ikke helt... Min krop er for frodig til at kunne bære en sådan kjole, men egentlig kan jeg ret godt lide skuldrene... Hmm... Ved det ikke... Hehe!

    SvarSlet
  2. Jeg synes de er total Dallas!!! Jeg kan faktisk godt lide dem.. man kan jo bare have en ekstra top indenunder, så den ikke er så nedringet :) Kan nu bedst lide den hvide, da detaljerne på skulderne er lidt mere tydelige..

    SvarSlet
  3. Jeg er også splittet! Jeg kan nu også bedst lide detaljerne på skuldrene:)

    SvarSlet