tirsdag den 1. juni 2010

Damn Maxies!

Jeg har ærlig talt ikke været så heldig med mine to maxikjolekøb:(

Den første jeg købte hos Dorothy Perkins efter at have set den på Eventuelt Emilie, er for stor i livet og mega gennemsigtig!

Så den kan man kun have på på stranden... Med mindre jeg finder et eller andet underskørt or something:s Ret ærgerligt...

Den sidst ankomne i samlingen er en sort sag fra asos, som jeg viser her. Den er lige tilpas i underdelen. Her er det overdelen der driller. Det er meningen at den skal sidde lidt "løst" som man kan se på billederne i mit indlæg. Men ikke så løst! Der er alt for meget stof. Eller måske har jeg bare for små bryster til jeg kan fylde den ud:)

Nå, men jeg skal i hvert fald have fundet på en måde at fikse den på. Vil nemlig rigtig gerne have den på til bryllup på lørdag... Lover billeder hvis jeg får fikset den:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar