mandag den 8. februar 2010

Weekend Update!

Det har virkelig været en hård weekend. Lagde ud med at være syg fredag. Skulle ellers have været til Indie Night på Faust, men det kom jeg desværre ikke. Havde ellers glædet mig!

Lørdag skulle jeg i byen med tøserne fra mit arbejde. Var heldigvis blevet frisk, men det skal siges at jeg havde formået at få forkølelsessår og en kæmpe bums i ugen op til. Super! Har ellers aldrig haft et forkølelsessår før i mit liv. Og så skal det komme lige præcis den weekend man skal i byen. Bare mit held.

Men jeg fik i hvert fald afprøvet mine nye pumps fra Topshop (http://notjustfashioninspiration.blogspot.com/2010/02/udsalg.html). Var lidt spændt på om jeg kunne holde dem ud hele natten, for de er helt nye og slet ikke gået til. Men de var helt fantastiske! Jeg havde overhovedet ikke ondt i fødderne! De bliver nok mit nye yndlingspar:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar