søndag den 14. februar 2010

Lørdagsniceness med A Road To Damascus!!!

Må lige fortælle om hvad jeg lavede i går. Startede på Rust. Der var Emergenza Festival og jeg var der for at høre et band der hedder A Road To Damascus. Mine veninder og jeg havde fået billige billetter da en af mine veninder kender en der kender en fra bandet (okay, lidt langt ude...). Men det var super cool og bandet var rigtig fedt. Meget i amerikansk high school rock stil... Hvis i ved hvad jeg mener? Ellers kan i tjekke dem ud her: A Road To Damascus.

Der var en masse andre fede bands, så jeg håber lidt at man kan få billetter til Emergenza finalen der vist nok plejer at være i Vega.

Anyways... Vi hyggede på Rust, men besluttede os for at tage videre. Så vi endte på Barcelona ved Sankt Hans Torv (mener jeg? Min stedsans er ikke den bedste når jeg er fuld:)). Super fedt sted. Afslappet, men stadig så man kan danse hvis man lyster det. Der skal jeg helt bestemt forbi igen:)

I dag har den dagen bare stået på tømmermændsplejning på min sofa. Ikke noget Valentine til mig:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar