tirsdag den 2. februar 2010

Udsalg!!!

Dette er mine to yndlings udsalgskøb:






















Tasken købte jeg i weekenden da jeg var ude shoppe lidt. Den er fra Friis & Co. og kostede på udsalg 200 kr. Den har lidt Chanel stil over sig synes jeg, men stadig ser den meget blød og afslappet ud når man har den på.
Stilletterne er fra Topshop og de var sat ned med 30%! Wuuhuu!!! Jeg har virkelig gået og manglet et par sorte pumps som man kan bruge til alt. Disse fungerer super godt. De er meget enkle, men de har stadig en fin detalje med de små "nitter" der er på. Sweet!
Og så har jeg endelig hentet min nitte læderjakke fra Oasis! Skyndte mig hjem fra job, trak mig igennem sne, slud og blæst... For ville altså have jakken hjem idag! Og det fik jeg:) Og den er super cool. Har desværre bare ikke nogen der kan tage et billede af mig med den på (glæden ved ikke at have en kæreste... Eller...). Så må lige vente til en af mine veninder kommer forbi:)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar