søndag den 28. februar 2010

Sko jeg har brug for!

Jeg mangler virkelig sko! Mine støvler som jeg købte inden vinter er så smadret af sne og salt (nok min egen skyld, glemte at imprægnere dem). Og vand ryger bare direkte igennem. Så nu står jeg og mangler et par flade støvler. I min jagt på disse er jeg stødt på op til flere andre fantastiske par.

Støvle fra Steve Madden set på asos.com. Jeg synes de er megaseje, og de ser ud til at være behagelige at gå i. Men de koster desværre ca 1500 kr. Det er så det jeg overvejer om jeg har råd til, eller om jeg ska finde et alternativ. Men jeg har virkelig ledt længe efter et godt alternativ til disse. Synes bare ikke rigtig jeg har fundet dem endnu:(







Nå men i min jagt på diverse skosider er jeg stødt på mange andre fantastiske sko (som jeg bilder mig selv ind at jeg virkelig mangler). Blandt andet disse:

Fra HM:                                                                                                      












Fra Oasis-store.com                                                                                                                              
                                                                                                    

                                                               Fra shoeabuse.dk

Er specielt helt vilde med disse fra Shoeabuse. De minder rigtig meget om et par Louboutin'er som Gwyneth har haft på. Se dem her.



3 kommentarer:

  1. Uh mange fine sko du har fundet frem her ;D

    Sv: Vingerne fandt jeg i Panduro

    xoxo

    SvarSlet
  2. De beigefarvede fra H&M er jeg også HELT VILD med!! Har savlet over dem et par uger nu, men det er sgu svært at forestille sig selv med sådan nogle lækre sko i det forfærdelige forårsvejr vi har for tiden...

    SvarSlet
  3. @Delance: Mange tak! Den eneste gang jeg har set X-Factor spotter jeg, med det samme, det sejeste armbånd på Pernille Rosendahl. Med de samme vinger som du har fundet. De er i hvert fald super cool:)

    Og til Belinda... Du skal bare købe dem, skal du! Det bliver jo forår på et tidspunkt;)

    SvarSlet