torsdag den 8. juli 2010

Snert af wellness

Nu har jeg snart brugt hele min ene uges ferie. Det meste er brugt i det nordsjæælandske hvor jeg er opvokset. I går var min veninde og jeg hos kosmetolog i Hillerød der hedder Streanders Hudpleje. Den er ejet af Søs Streander som er en virkelig sød kvinde. Hun var professionel, og forstod at lytte til ens behov og grænser.

Nå, men vi fik begge en helkropspeeling samt rygmassage. Alt dette for 325 kr.! Jeg synes det er billigt for en behandling der varer ca en time.

Jeg fik selvfølgelig købt en creme med hjem, da hun mente min hud havde meget brug for fugt (ja ja, bare sig jeg har mega tør hud!).




Efter sådan en peeling er ens hud super blød og lækker! Så jeg måtte simpelthen have cremen fra Ren så min hud kunne blive ved med at være sådan:) Det kan i hvert fald klart anbefales!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar