søndag den 11. juli 2010

Katastrofe på Amager Strand!

Ja, som nævnt tidligere begav jeg mig ud på stranden. Det var super skønt med en dukkert!

Jeg havde taget underdelen af min stribede H&M bikini (som jeg tidligere har blogget om) på samt en sort bikini top.

Da jeg lå på ryggen og solede mig mærkede jeg pludselig bikinitoppen gi sig. Den gik freaking i stykker midt på stranden! Og ikke bare lidt, men den plastikring der holder toppen sammen knækkede simpelthen i to dele! Heldigvis har jeg (åbenbart) gode reflekser, for jeg greb fat om toppen med det samme så jeg ikke flashede midt på stranden.

Min søde veninde fiksede toppen med noget snor fra hendes nøglering, så jeg var reddet til cykelturen hjem:) Meget opfindsomt af hende:)

Nå, men det var sådan set bare et lille indlæg om det store drama i Amager Strandpark!

5 kommentarer:

  1. Det var SÅ pinligt, men alligevel ret morsomt :) No harm done og vi reddede jo toppen, så det er ligefør du kan bruge den igen i næste weekend ;-)

    SvarSlet
  2. UPs ...det var ikke rart at opleve. Rart med en veninde som er lidt opfindsom.

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Ja jeg er også meget taknemmelig:)

    SvarSlet
  4. Puha, sikke et mareridt! :) Godt den kunne fikses :)

    SvarSlet
  5. Ja det er jeg rimelig glad for. Ellers ved jeg ikke hvad jeg skulle have gjort:)

    SvarSlet