tirsdag den 23. marts 2010

Weekend Update!

Puha! Min weekend har været hård ved mig. For det første brugte jeg alt for mange penge på shopping+sushi i lørdags. Derefter brugte jeg hele søndagen på at pleje mine meget store tømmermænd jeg fik lørdag aften.

Her er mit outfit fra lørdag aften. Beklager at billedkvaliteten ikke er i top, men jeg tror ik min veninde der tog billedet var helt ædru på det tidspunkt:)

Kjolen er fra Asos som jeg fik i sidste uge sammen med min skull ring som i kan finde her.

Støvlerne som jeg lige har brugt mine aller sidste penge på i denne måned er fra My Favourites og koster 999 i Magasin. Hold helt op de er høje! Men de er så skønne at gå i:)




Til sidst får i lige et stemingsbillede. Så i lige kan se at det altså ik gik så godt med at tage billeder den aften:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar