mandag den 29. marts 2010

Tattoo???

Jeg har længe overvejet at få en tatovering, og gør det stadig. For mig er det virkelig noget der skal gennemtænkes. Det er jo noget jeg skal se på resten af mit liv!

Jeg kigger tit på nettet for inspiration, men synes ikke jeg har fundet det helt rigtige endnu.

Men så stødte jeg på Freja Beha i Elle. Og lagde mærke til hendes "Redemption" tattoo på hendes arm:



Synes den er rigtig fin, og det er også et sted jeg vil have en (hvis jeg skal). Fandt så ud af at Freja faktisk har en del flere tattoos. Og de er også virkelig fede!

Fx har hun ordet "Float" tatoveret på halsen. Synes denne skrift er super fin og feminin. Så har hun også en super cool "Colt Revolver" på indersiden af overarmen.





Alle billeder er fra frejabeha.blogspot.com.

Jeg kan virkelig godt lide hendes tatoveringer. Selvom hun har pænt mange, er de meget diskrete og feminine.

Det har i hvert fald lige fået mig til at overveje en tattoo endnu en gang, og er virkelig blevet inspireret af hendes "skrift" tatoveringer.

Hvad synes i?

1 kommentar:

  1. Skriften er rigtig fin og jeg glæder mig til at se hvad du finder på af ord/tekst... Det er rigtig godt at du tænker meget over det og overvejer det igen og igen - for som du selv skriver så skal du jo se på den resten af dit liv :) Men jeg tror du bliver stolt af dig selv når du endelig får det gjort :)

    SvarSlet