søndag den 28. marts 2010

Peter Sommer koncert i Vega!

I går var jeg til Peter Sommer koncert i Vega. Jeg har faktisk ikke hørt så meget af hans musik, men tænkte at jeg kunne blive positivt overrasket. Og det blev jeg også!

Men mest overrasket var jeg over det fantastiske opvarmningsband Peter Sommer havde med sig. Bandet hedder Stoffer og Maskinen. De har lige udgivet deres første album, som er en god blanding electro-rock.

Jeg synes de var super fede, og de havde en rigtig god energi på scenen. Du kan finde deres Myspace her.

Prøvede selv at tage billede af mit outfit da jeg kom hjem. Gik ikke helt så godt, men í kan da se jeg fik flashet min nye skull ring, og en masse nye armbånd som i øvrigt er fra HM.



T-shirten er forresten også ny, og fra HM:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar