onsdag den 9. marts 2011

Blurry Boots





Ja, jeg undskylder på forhånd de slørede billeder, men synes alligevel jeg skylder jer at vise mit seneste støvlekøb frem.

Jeg købte dem på udsalg i Friis & Co.. Havde kigget på dem før, men var for nærig til at give fuld pris (som var ca. 1000 kr.) for dem.

Men så så jeg dem på udsalg til 330 kr., og så kom de altså med mig hjem:)

Og de er virkelig behagelige at gå i. Der er plateau og tyk hæl, der gør at det ikke føles som om der er nogen hæl. Bortset fra jeg selvfølgelig bliver en del højere:)

Jeg havde halv fridag i dag. Der kom en tekniker og tjekke min gasinstallation i køkkenet. Han fandt så ud af at en ventil var utæt, så der rent faktisk var lækket gas ud (???!!!). Damn it! Han lukkede så selvfølgelig helt af for gassen, hvilket betyder at jeg nu skal bruge penge på en vvs'er der skal komme og fikse det. Altså det med at købe bolig er meget fedt, men indimellem synes jeg kun der er udgifter. Når man har fået det ene fikset ryger det andet. Argh!!!

Sorry, surt opstød fra mig, men når man hellere vil bruge penge på de sidste møbler der mangler, og kunst til væggen er det bare en træls udgift.

Håber i har haft en lidt mere positiv dag end jeg har haft:) Spred lidt positiv energi på bloggen please! :)

Krims krams fra Tanja

6 kommentarer:

  1. Støvlerne må kunne gøre dig i bedre humør, for nøj hvor er de fede! Dem gad jeg godt være så heldig at have fundet - og så på tilbud!!! :)

    SvarSlet
  2. Tak! Er også glad for dem. De er super behagelige at gå i:)

    SvarSlet
  3. Uh de er fine!! Tillykke med dem. :)

    Vh. Cæcilie Sofie
    www.somethingsalt.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine. Glæder mig til at gå i højhælede i mit næste liv, hvor jeg ikke er pylret og 175 (;

    - Anne

    SvarSlet
  5. Tak! Pylret er jeg ikke med at gå i høje sko, men omkring 175 og ligeglad er jeg;)

    SvarSlet