onsdag den 22. december 2010

Check in:)

Hey bloggen!

Ville bare lige checke ind og sige hej. Ved der har været lidt stille, men har synes jeg har følt mig så negativ. Og det synes jeg ikke jeg vil smitte jer med:)

Føler det er ved at vende... Var til træning i dag. Det udløser jo endorfiner (tror jeg nok det hedder?), så ens humør skulle blive lidt bedre.

En ting jeg har tænkt over faktisk... Jeg har ikke rigtig lavet nogen juleindlæg herinde. Er ikke den store julefan, men noget der kan få mig i stemning er julemusik. Jeg hører det hele dagen på arbejde i øjeblikket:)

Jeg ville egentlig bare dele min yndlings julesang med jer alle. I håb om at den spreder lidt positiv julestemning hos jer alle sammen:) So here it goes...



Synes altså de synger fantastisk! Jeg kan høre den på repeat all day:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar