onsdag den 22. september 2010

I HEART New York!

Jeps, jeg er tilbage efter en fantastisk uge i New York. Jeg har gået, shoppet, kigget, grinet, spist, drukket, oplevet, taget billeder og blevet forelsket i New York. For det er simpelthen den mest fantastiske by! Jeg elsker kontrasterne der er overalt.

Jeg har en hel masse jeg gerne vil vise jer. Selvfølgelig alt det jeg har shoppet, men også det jeg har oplevet udover. Så det vil komme løbende:) Og så må i endelig sige til hvis i har spørgsmål til noget af det!

Her får i lige en lille del af mit eventyr.







P.S. Jeg fordømmer altså lidt at der ikke ligger nogen Starbucks andet end i lufthavnen... Har virkelig haft en craving efter en Iced Caramel Macchiato efter jeg smagte den i New York. Mums for Starbucks!

2 kommentarer:

  1. N.Y er fuldstændig fantastisk! Så ingen kan bebrejde dig din lille forelskelse...
    - Var der i 2008 og har ikke lavet andet at savne det siden!!!!

    - Celine // celineleon.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er så enig:) Var der også i 2008 og var så heldig at have en uge derovre nu. Men kunne allerede nu godt tage tilbage:)

    SvarSlet