lørdag den 11. september 2010

Fashionista Event i Magasin

Torsdag var jeg til Fashionista aften i Magasin. Havde ikke rigtig sat mig nogle forventninger inden, men alligevel blev jeg lidt skuffet. Jeg synes at ideen var rigtig god, men selve aftenen var uorganiseret og man gik lidt rundt og vidste ikke rigtig om det egentlig var gået i gang. Der manglede virkelig en introduktion, så man vidste hvad der var at ting man kunne prøve og ting man skulle se. Nå, nok om det... Til 50 kr. ved jeg egentlig heller ikke hvor meget man kan forvente? :)

Men man fik jo lov at gå og lure på alle deres varer (på 2. sal i hvert fald). Både min veninde og jeg blev smask forelskede i denne sag fra By Malene Birger. Nuuuj! Den var så fed.







Elsker simpelthen skuldrene og faldet foran på kjolen.
Desværre koster den ca. 2000 kr. Og det synes jeg ikke lige mit budget kan holde til nu hvor New York turen lurer lige om hjørnet!

Om et par timer smutter jeg til fødselsdag. Overvejer min nye skjorte fra Gina Tricot. Som jeg faktisk ikke har vist her på bloggen endnu. Må lige huske at få taget et billede af den:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar