onsdag den 4. august 2010

New in:)

Jeg har modtaget pakke fra Asos!

Jeg har modtaget disse seje øreringe:




Jeg har også modtaget hvad der skulle forestille at være en kjole... Meeeeen! Den er lige lovlig kort. Så tror jeg ender med at bruge den som top. For fin er den.

Den får i måske at se i weekenden. Skal til fødselsdag, så må hellere finde noget pænt at tage på. Haha!

Jeg har taget en beslutning om at begrænse mit shopping. Så jeg har sat en øvre grænse på hvad jeg må bruge om måneden. Jeg har sat grænsen til 1000 kr.

Indtil videre har jeg brugt ca 225 kr. på Asos. Og har øje på en blazer til 200. Så jeg er allerede godt på vej, men er virkelig motiveret til at overholde min regel:)

Hvad siger i? Tror i jeg kan holde det?

Grunden til begrænsningen er at jeg simpelthen vil for mange ting! Jeg har så mange ting jeg gerne vil have købt til min lejlighed. Der er så mange steder jeg vil hen. Plus at der snart ryger en masse penge til tandlæge (Goddamn! Hvor er det dyrt!) Så nu skal jeg altså virkelig i sparemode:)

4 kommentarer:

  1. Øreringene er super fede! ;o) Jeg har kigget på dem mange gange... *SS*
    Hvordan går det med at holde grænsen på 1000 kr.?
    /Maria.

    SvarSlet
  2. Jeg er super glad for dem! Havde dem på i weekenden til en bluse med blonder for ikke at looket skulle blive for "sødt". Det fungerede rigtig godt:)

    Indtil videre har jeg faktisk ikke brugt penge på andet end det jeg købte fra Asos og så blazer til 200. So far so good. Men måneden er jo stadig ung. Så jeg kan stadig nå at fristes big time:)

    SvarSlet
  3. Du er sku' da go'! *SS*
    Er helt enig i, at øreringene er perfekte til at gøre et ellers sødt outfit, mere råt...! UHHH, det er svært ikke at trykke KØB NU! ;o)

    SvarSlet
  4. Super smukke øreringe!! Jer har lige faldet over din kommentar på c4g, og nu følger med :) xo E.

    SvarSlet