søndag den 29. august 2010

Interessante fund i gemmerne 1!

I dag har været store oprydningsdag! Både rengøringsmæssigt, men også ryd-ud-i-skabet mæssigt.

Og det har altså været sjovt, for der var virkelig mange ting som jeg lidt havde glemt jeg stadig havde:) Grunden til at jeg også har ryddet op i mit skab er fordi at jeg d. 5. september skal på loppemarked. En af mine veninder og jeg har lejet en stand sammen. Og så er man jo tvunget til at rydde ud, så der kan komme nogle ting med.

Og jeg har virkelig været hård imod mig selv! Men der var også nogle ting jeg slet ikke havde brugt. Så de ryger altså med på loppe:) Men så kan man jo på den anden side få nogle nye ting ind i skabet (specielt når man meget snart skal en tur til New York!).

Anyways, jeg fandt en masse sko som jeg havde sat i kælderen fordi jeg ikke rigtig har brugt dem. Nogle var en god overraskelse, mens jeg nærmest blev forskrækket over nogle af skoene.

Fx dette par som er købt i Spanien for en del år siden. Hvad sker der lige?!


Den sylelange spids gør jo mine (i forvejen store) fødder megalange. Og hælen er slet ikke høj nok til mig (hvis jeg skal have hæle på, skal de være HØJE).
Jeg har heldigvis aldrig haft dem på her i Danmark:) De røg vist på en gang i løbet af den ferie de blev købt. Så de ryger helt sikkert med på loppemarked. Det kan jo være der er andre der kan have glæde af dem:)

Vender lige tilbage med to par sko der overraskede mig positivt!

God søndag:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar