lørdag den 5. juni 2010

Sommerfest

Jeps! Der var sommerfest for hele firmaet i går. De havde valgt at det skulle være i Wallmans salonger i Cirkusbygningen.

Har aldrig været der før, så vidste ikke helt hvad jeg skulle forvente.

I starten synes jeg showet var lidt tamt og rodet. De prøvede at lave en historie med dans og musik, men den fangede jeg ikke rigtig.

Men i slutningen af showet gav de den gas! De parodierede Madonna, Michael Jackson og Queen. Det var noget der kunne få publikum op:)

Jeg fik ikke selv taget billede af mit outfit, men håber der måsker er andre der tog så jeg kan låne:) Jeg havde min fine Saint Tropez pailletkjole på.

Men i får lige et billede fra nytår hvor jeg også havde kjolen på, så i lige kan se hvor sparkly den er :) Undskylder på forhånd det fjollede billede. Det var nytår, sent og jeg var (indrømmet) vist meget fuld.


Nu har jeg meget travlt. Har 45 min til at finde ud af hvad jeg skal have på til bryllup og gøre mig klar.

See ya!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar