søndag den 21. august 2011

Blog roll opdatering!


Hallo derude!

I nat kl. ca 2 sad jeg og ryddede op i min feeder med alle de blogs jeg læser fast (ved ikke hvorfor det skulle være kl. 2 om natten??). Jeg fandt hurtigt ud af at der er rigtig mange der enten ikke eksisterer mere, eller ikke er opdatere i maaaange måneder.

Så derfor vil jeg nu også lave en opdatering af min blog roll. Kan allerede se at der er mange af mine links der ikke passer mere. Så det er nok en god ide:)

Nå, men altså hvis i gerne vil have jeg linker til jeres blog så skal i egentlig bare linke tilbage og have en blog der er aktiv! :) Tænker at jeg giver jeg til onsdag den 31. august. Så går jeg derefter igang med at opdatere for real:)

That's it for i dag. Om et par timer smutter jeg til fødselsdag i sommerhus hos min dejlige veninde. Håber det gode vejr holder:)

1 kommentar:

  1. Hej Tanja, jeg har først lige set dit indlæg men vil da gerne dele bliglink med dig :)
    Du er hermed kommet på min :)

    Hilsen Ida fra http://idawsblog.blogspot.com/

    SvarSlet