tirsdag den 19. april 2011

Scandic Front + Malerier


For et stykke tid siden var jeg på Scandic Front og spise med mine kollegaer. Allerede da jeg kom ind blev jeg gladeligt overrasket over indretningen. Meget moderne med klare farver som lilla og pink kombineret med sort. Særligt de mange malerier fangede min interesse. Synes de passede rigtig godt ind til farverne i rummet.

Jeg forelskede mig især i det store med dødningehovedet på øverste billede. Så meget at jeg skrev til dem dagen efter for at få at vide hvem kunstneren er. Kunstneren hedder Alex Robious. Desværre kostede maleriet omkring 22.000 så vidt jeg husker. Så det bliver i min drømme:)

Selve maden var også god. Jeg fik nogle kammuslinger til forret og en god bøf til hovedret. I skal dog huske at spørge efter sovs! Det er åbenbart ikke inkluderet i menuen... Til sidst fik vi 4 slags is (altså bare en kugle af hver!), og selvom jeg var propmæt skulle jeg altså smage alle sammen. Og mums det var godt. 

Prisniveauet er, så vidt jeg husker, heller ikke i den høje ende. Så Scandic Front er klart et besøg værd. Jeg kunne i hvert fald godt finde på at komme igen:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar