tirsdag den 4. januar 2011

Glædelig (bag)nytår!

Eller hvad man nu kalder det:)

Håber i alle havde en dejlig nytårsaften. Det havde jeg i hvert fald. Med dejlig mad og gode venner:)

Fik desværre ikke taget nogen billeder af mit outfit. Det erjeg lidt ked af, for synes selv det blev ret vellykket. Prøvede at køre lidt enkel glam stil med en enkel lang kjole, greek style, som denne. Samt store øreringe og opsat hår.

I får lige det eneste billede taget af mig med mit kamera.

Der får man lige en fornemmelse af mine øreringe, og så kan i hvad jeg ellers bar af smykker. Heriblandt min nye vingering fra Gina Tricot, som jeg allerede er blevet rigtig glad for:)

Min veninde var så sød at tage billede af min fine frisure. Så så snart jeg får billederne ned på min computer skal i nok få lov at se:) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar