onsdag den 6. oktober 2010

Hell's Kitchen Flea Market

Jeg er normalt ikke til loppemarkeder herhjemme. Måske fordi jeg har været på de forkerte, for jeg synes der er for meget krims kram imellem. Men igen... Nok fordi jeg har været på de helt forkerte:) Så jeg tror jeg skal ud og lure lidt mere... Jeg har i hvert fald fået blod på tanden efter jeg besøgte Hell's Kitchen Flea Market! Hold op det var hyggeligt! Og der var så mange fine ting. I får lige lidt billeder fra besøget som min veninde tog... Min taske er også på nogle af billederne:)




Er i fuld gang med at kigge på vintage julekugler til min stedmor:)


Haps! De kom med mig hjem:)





Min nye taske!

Derudover fik jeg også købt mig en rigtig fin kappe. Jeg har ikke fået taget nogen billeder af den endnu, da den lige har været til rens. Men så snart jeg får taget nogle, skal jeg nok vise jer den:)

Nå, men egentlig var det også bare et lille tip til jer der elsker loppemarkeder... Hvis i skal til New York så tag endelig et smut forbi Hell's Kitchen Flea Market!!!

7 kommentarer:

  1. Hvor er det en smuk taske! Jeg er normalt ikke så meget til lyst læder - men det er rigtig flot med det der tryk-mønster!

    SvarSlet
  2. Det er jeg normalt heller ikke. Men da jeg så den måtte jeg bare have den med hjem:)

    SvarSlet
  3. Love your blog! I hope you will visit or follow mine:)

    www.abitofeverything-nicoline.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med din taske! Lyder som et super marked, ærgeligt at det ikke er lige om hjørnet! *SS*

    SvarSlet
  5. Jeg er også virkelig glad for den:) Ja det er lidt ærgerligt, men hvis du en gang skal derover kan det virkelig anbefales:)

    SvarSlet
  6. Hvor er det en fed taske!!! Jeg havde også købt den med hjem med det samme... Men nu har jeg også en ting for læder tasker... :)

    SvarSlet
  7. Tak Pernille! Lædertasker generelt er jo bare lækre:)

    SvarSlet