fredag den 7. maj 2010

Avs mine ører!

I dag var jeg en tur indenom Strøget med min søde veninde fra Mit i storbyen, inden vi skulle smovse lidt sushi:)

Jeg faldt over disse basser i Friis & Co.


De er simpelthen så seje, at jeg bare måtte eje (hold nu op hvor jeg lige rimer! Høhø!). Så seje at jeg måtte hjem og torturere min ene øreflip, da mit hul var vokset lidt sammen.

Så prik, prik og en masse av av, og vupti! Så stod jeg med mine nye øreringe i mine meget ømme, røde og hævede ører:)

Bare de bliver normale til i morgen hvor jeg skal til 2x25 års fødselsdag!

6 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fede! ;o)

    SvarSlet
  2. Er også virkelig glade for dem:)

    SvarSlet
  3. De er bare så seje :) Og det var vidst godt at vi lige fik byttet lidt rundt på dem, så du kunne få et par som var tip top :ob

    SvarSlet
  4. De er da super cool!!

    /Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Det er de! Havde dem på i lørdags, og selvom de er lidt tunge holdt de hele aftenen:)

    SvarSlet
  6. De er virkelig rå - rigtigt fede! (:

    - Kit

    SvarSlet